Ett par frågor som tidsfördriv

 

Namn: Mikaela

Ålder: 15

Längd: 161cm

Sko-storlek: 38

Född: På Akademiska sjukhuset 

Bor: En bit utanför Stockholm

Gör just nu: Lyssnar på Laleh

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Extremt medveten om saker omkring mig, bryr mig om andra, bra på geografi

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Tänker för mycket, berättar inte om jag mår dåligt(inkl migrän), extremt dålig självkänsla och självförtroende, om det nu räknas som en egenskap

Vad är du rädd för: Vart världen är påväg, äckliga insekter och att se vänner råka illa ut, sociala sammanhang,  

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Mina fingrar

Det roligaste jobbet du haft/har: Jag praoade i en grannes stall för ett par år sedan

När tar du ditt körkort: Jag får börja övningsköra i Januari men sen blir det väll förhoppningsvis så fort som möjligt

När grät du senast: Det var nog i förrgår

När skrattade du senast: Idag åt min underbara hund 

Vem åkte du bil med sist: Mamma

Vem åt du mat med sist: Mamma, lillebror och hans kompis

Vem sov du med sist: Linda

Vad var du rädd för när du var liten: Oj det var nog mest mörker, inte så mycket annat, på den tiden var jag inte rädd 

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Busschaufför  

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 5 gånger tror jag 

Värsta smärtan du råkat ut för: Borde ju ha varit när jag bröt armen eller fingret men det var antingen en gång när jag fick extremt ont i magen eller någon gång när jag har haft migrän, jag vet inte riktigt, jag är väldigt smärttålig 

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min hund tror jag och att ibland är tillräckligt envis för att ändra på saker 

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Aldelles för mycket

Har du någonsin sportat: Jag red rätt mycket när jag var mellan 3-12 och annars klättrade jag ett år

Någon du ser upp till: Ingen jag känner i verkliga livet

Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, tuggummi, lipsyl, tofsar, hårnålar och kvinnliga produkter 

Har du varit utomlands någon gång: Ja Cypern, Åland och en annan ö tillhörande Finland

Vilken plats var finast: Cypern  

Största stad/städer du varit i: Antar att det är Stockholm, men jag har varit i Göteborg också 

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej, aldrig

Druckit: Nej jag har endast smakat någon gång 

Har du piercing eller tatuering: 1 hål i vänster öra och 2 i höger

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Faller för insidan 

Finaste komplimang du fått: Kan inte riktigt utse en speciell, men av någon på Instagram iaf

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Nej

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Nej, om inte min pappa räknas

Storstad eller landet: Oj, både och, båda har fördelar och nackdelar

Hamburgare eller pizza: Äter aldrig pizza men hambugare är inte så underbart nuförtiden heller

Kött eller fisk: Fisk helt klart

Hund eller katt: Hund 

Vin eller Öl: 

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller utlandet: Utlandet 

Hockey eller fotboll: Helst inget men fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga 

Sommar eller vinter: Sommar

Vår eller höst: Vår 

Flyg eller tåg: Flyg

Bil eller buss: Buss

 


Kommentarer
Postat av: Alice

sv: jag kan inte ett skit om Nikons kameror eller objektiv!
Jag har själv Canon och dom kamerorna kan jag lite om! så har ingen aning om den kameran är bra!
vad har du för kamera nu? (:

Svar: Okej hahah Just nu har jag en Pentax K200D... ;)
Mikaela

2014-08-13 @ 21:41:05 - http://alicelindstrom.se
Postat av: milina.blogg.se

rolig lista :)

2014-11-07 @ 02:34:10 - http://milina.blogg.se/
Postat av: bexollila

alltid kul med lite svar om bloggerskan :D

2014-11-16 @ 19:57:57 - http://nattstad.se/bexollila
Postat av: LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Gillar att läsa sånt här :)

2015-05-15 @ 22:22:20 - http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0